קליניקה בפייסבוק 

פייסבוק אפקטיבי למטפלים

לטפל בעסק מארחות את רוחמה סלע 

כמו רוב בעלי העסקים, גם מטפלים רבים בוחרים בפייסבוק כערוץ שיווקי. חלק גדול מהם משקיעים בו שעות ארוכות. 

מה יוצא מזה? האם ההשקעה מחזירה את עצמה?
אז איך מנהלים דף עסקי בתחום הטיפולי, בלי לבזבז זמן וכסף,
ואיך מגיעים למטופלים ולא רק ל- לייקים (שזה נחמד, אבל לא מספיק)?


 בדיוק בשביל זה הזמנו את רוחמה סלע, 
מומחית בשיווק והדרכת פייסבוק לעסקים קטנים ובינוניים.


על מה נדבר?
 
◄ בשביל מה בכלל צריך דף עסקי? (אם ממילא האוהדים בקושי רואים אותו...)
​◄ איך מנהלים דף עסקי בתחום הטיפולי?
◄קידום ממומן - זה טוב ליהודים? ולמטפלים?
◄  מה ההבדל בין קידום טיפול לקידום סדנה ומה מתאים לכל אחד מהמקרים?
◄ לייקים פיקטיביים לעומת לייקים אפקטיביים ​או: למה ג'מאל מאינדונזיה       מתעניין בשיאצו בהרצליה?
◄ טיפים חשובים לקידום הדף העסקי 


לצפיה בהדרכה פשוט ממלאים את הפרטים כאן
ועוברים ישירות לעמוד הצפיה:

נהיה בקשר

  • YouTube - White Circle
  • Facebook - White Circle

אנחנו כאן.

הלכת לאיבוד?