• לטפל בעסק | שיווק למטפלים

למה אין לך מספיק מטופלים // שיווק למטפלים

עודכן ב: פבר 26


"השוק מוצף במטפלים ולכן אין מספיק עבודה"

שמעת את זה פעם? או שאולי... אמרת את זה פעם?

מה מיקוד השליטה שלך?

(שני רגעים של הסבר קצר וטיפה יבשושי. תכף מגיע החלק המעניין. מבטיחות :) ) במדעי ההתנהגות יש מונח בשם מיקוד שליטה, שמתייחס להרגשת השליטה, שיש או אין לאדם, על המאורעות בחייו. במיקוד שליטה פנימי - האדם מאמין כי הוא שולט בעצמו ובחייו. במיקוד חיצוני - האדם מאמין כי חייו והחלטותיו נשלטים בידי סביבתו, בידי כוח עליון או בידי אנשים אחרים.


מה נהיה? התחלתן עכשיו ללמד אותנו פסיכולוגיה?!... ממש לא.

במהלך העבודה שלנו למדנו שהמינוח הזה רלוונטי מאוד גם לעולם השיווק למטפלים.

מטפלים עם מיקוד שליטה שיווקי חיצוני יגידו ש:

  • אי אפשר להעלות מחירים, כי המטופלים לא מוכנים לשלם יותר / בגלל קופות החולים

  • השוק מוצף במטפלים ולכן אין לי מספיק עבודה

  • למטפלים רגשיים קשה להשיג מטופלים כי אנשים לא מוכנים להתחייב לתהליכים ארוכים ומחפשים פתרונות בזק

  • אי אפשר לבסס קליניקה על שעות הבוקר כי אנשים עסוקים ועובדים במשרה מלאה

  • ככה זה באוגוסט / בפייסבוק / בצפון/ בדרום. אין דרך אחרת.

מטפלים עם מיקוד שליטה שיווקי פנימי יגידו:

  • יש הרבה אנשים שזקוקים לעזרה שלי וזה תפקידי להגיע אליהם.

  • ​המטופלים שנכונים לי יתחברו אליי בדיוק כמו שאני, בלי שאצטרך להתחפש למישהו אחר.

  • ולכן הם יתאימו את עצמם לשעות העבודה שלי (ולמיקום שלי. ולדרך שלי)

  • ברור שיש מטפלים שמאוד מצליחים. אני רוצה להיות כמוהם.

  • אז מה אם הרוב נוהגים ככה. לי יש את הדרך שלי.

  • אין "צריכים". יש את מה שאני צריך.ה ואת מה שהקליניקה שלי צריכה.

  • יש הרבה דברים שביכולתי לעשות כדי למלא את הקליניקה שלי. מה מהם אני עושה היום?

אז מי צודק ומי טועה?.. האמת היא שאין פה נכון או לא נכון. שניהם מתארים בצורה מדויקת חלקים של המציאות. ברור שהשוק מוצף וברור שיש הרבה אנשים שלא מוכנים לשלם / להגיע בבוקר / להתחייב לתהליך ארוך. אבל גם ברור שיש המון אנשים שמאוד זקוקים לעזרה שלך ויהיו מוכנים לשלם עליה הרבה כסף ולהתאים את עצמם לשעות ולדרך שלך - אם רק תהיה להם אפשרות ונגישות להגיע אלייך.

הניסיון שלנו לימד אותנו שבסופו של דבר, הרוב תלוי בנו. מה שקורה בעולם, בחוץ ובשוק באופן כללי - אולי לא בשליטתך, אבל הבחירות שלך כן. וזה עושה את כל ההבדל.

אנחנו יודעות ורואות שמטפלים שמבינים את זה ולוקחים אחריות על קידום הקליניקה שלהם, מגלים שבדיוק באותה מציאות חיצונית ניתן להגיע לתוצאות אחרות לגמרי.

ומה איתך?

מה המש"ש(מיקוד-שליטה-שיווקי) שלך?... :)



נהיה בקשר

  • YouTube - White Circle
  • Facebook - White Circle

אנחנו כאן.

הלכת לאיבוד?