שיווק למטפלים: לטפל במונית

 

אנחנו נמצאות לא מעט בדרכים. סדנאות, הרצאות, קורסים. בקיצור, חורשות את הארץ. ובמסגרת זו נוסעות גם לא מעט במוניות. בכל פעם קורה לנו משהו בנסיעות האלו. הפעם בחרנו לשתף אתכם בשני סיפורים של 'לטפל במונית'

דברים שקורים לפעמים:
מזמינה מונית בסוף המפגש האחרון של קורס 'לטפל בשיווק'. במונית מחכה לי אישה חייכנית ונעימה, מסתבר שהיא רופאה סינית ופסיכותרפיסטית שמשלימה הכנסה בנהיגה במונית.
אישה עוצמתית עם ניסיון טיפולי נרחב.
אני לא מכירה אותה, את הסיפור שלה ואת סיבותיה. אבל כל מה שאני רואה זה אותם, את המטופלים שזקוקים לעזרה שלה ולא מקבלים אותה. הרי רגע לפני עזבתי קבוצת מטפלים שבחרה לקחת את גורלה בידיה ולטפל בשיווק. ועכשיו אני פוגשת אותו, את המחיר של לא לטפל בשיווק.
אני באמת לא מכירה את סיפורה של נהגת המונית ויכול להיות שהוא שונה לחלולטין מזה שציירתי לי בראש - אבל לרגע בסופו של שבוע הארוך היא הזכירה לי למה:
למה אני קמה מוקדם בבוקר נסחבת ברכבות ומוניות, עומדת על הרגלים שעות, מספרת לכל מי שרוצה לדעת עד כמה דברים יכולים להיות אחרת. אז תודה לנהגת המונית, על המזגן הקריר שחיכה לי בפנים ועל התזכורת החשובה. 


ג'וי
 

דרך הגב

יוצאות מכנס גדול של מטפלים בשיטת פלדנקרייז בו דיברנו על שיווק (כמה מפתיע :-)).
ממהרת להספיק לרכב ונהג סקרן עוצר לי
נהג מונית: מה היה פה? מה זה כל האנשים האלה?
מטפלת: כנס של איגוד המוסמכים בשיטת פלדנקרייז
נהג: ???
אני: אתה יודע מה זה פלדנקרייז?
נהג: לא
מטפלת: אנחנו עוזרים לאנשים להתמודד עם כאבי גב, ברכיים, יציבה נכונה...נהג: כאבי גב? אז אתם חייבים לעבוד עם נהגי מוניות! יש לנו מלא כאבי גב. ממש סובל מזה כבר שנים.
שוב נזכרים שכרגיל בחיים רוב מה שאנחנו צריכים נמצא ממש מתחת לאף צריך רק ל זהות אותו.


פולינה

 

 

 

 

 

Share on Facebook
Please reload

מטפלות בדברים החמים

שיווק למטפלים: הפחד מכישלון

11/6/2019

1/10
Please reload

פוסטים קודמים