שיווק למטפלים: איך חוזרים לשגרה בקליניקה?

 

אז החדשות הטובות (או אולי הרעות) שתכף זה נגמר.
עוד כמה ימים יגמרו החגים והחופשות וכולנו נחזור לשגרה.
אם נחשוב על זה אז בעצם אנחנו מדברים על כמעט חצי שנה של קטיעות ברצף השגרה: חופשת פסח שהמשיכה עם מרתון יום הזיכרון-יום העצמאות-שבועות, מיד אחרי זה החופש הגדול שאליו הוצמדו חגי תשרי.

 

אז איך חוזרים לשגרה בקליניקה?


שגרה עכשיו
ראשית חשוב להכיר במציאות: ככה נראה לוח השנה הישראלי, אין באמת דבר כזה שגרה ונדיר שאפשר לעבוד יותר מחודשים-שלושה ברציפות. לכן הזמן ליצר שגרה הוא תוך כדי ההפרות.
לכן אנחנו ממליצות לראות בחגים ובחופשות סוג של שגרה. לא לדחות יותר מדי דברים לאחרי החגים (אלא אם כן יש לך צורך בזמן מנוחה לעצמך) אלא להמשיך לקיים שגרת טיפולים ושיווק תוך כדי.
ובאופן כללי, אם המטופלים נוטים להיעלם בתקופות החגים והחופשות כדאי לנצל את הזמן הזה כדי לעסוק בפרויקטים שיווקיים (כן זה הזמן לעדכון האתר הזה שדחית כבר מלא זמן)

 

תכנון תכנון תכנון

חשוב להסתכל על היומן קדימה ולהבין מתי יש קטיעות של השגרה, כדי להתכונן אליהן מראש.
גם מבחינת מועדי הטיפולים, גם מבחינת תכנון מהלכים שיווקיים וגם מבחינת תזרים (לא כיף להיתקע עם מינוס בחודש שאין בו כמעט הכנסות).
אנחנו ממליצות להתרגל להסתכל על היומן קדימה ולהיערך בהתאם - לפחות רבעון אחד קדימה. רצוי יותר.

 


אז ממה מתחילים כשחוזרים לשגרה?
 

1. לעזור למטופלים לחזור לשגרה
חשוב לזכור שגם המטופלים שלך חווים את הקושי של הקטיעות והפרות השגרה. לכן התפקיד שלך כמטפל.ת הוא להיות עבורם, בין היתר, הגורם שעוזר להם לחזור לשגרה.
מה זה אומר? קודם כל להזכיר להם לחזור לשגרת הטיפולים. זה לא ניג'וס - זו עזרה משמעותית.
שגרת הטיפולים היא עוגן בתוך הבלגן של החזרה לשגרה והיא זו שמאפשרת למצוא מחדש את היציבות והאיזון שהופרו.


תכל'ס:
לנסח ולשלוח הודעות תזכורת לכל המטופלים ששגרת הטיפולים שלהם התערערה בתקופת הקיץ והחגים.

2. לעזור לעצמי לחזור לשגרה
זה הזמן להיזכר מהם העוגנים שעוזרים לך לייצב ולאזן את השגרה שלך - אולי זו פעילות גופנית קבועה, פגישות הדרכה, קבוצת עמיתים וכדומה.

 

תכל'ס:
לעשות את התיאומים הנדרשים כדי להחזיר ליומן את הפעילויות הקבועות שמהוות עבורך עוגן של יציבות.


3. לעזור לשיווק לחזור לשגרה

מן הסתם, גם שגרת השיווק הופרה בתקופה הזו.
אז זה הזמן לשבת ולתכנן (בכתב !) את תכנית השיווק לחודשים הקרובים.
מהם ערוצי השיווק הנוחים והקבועים שלך?
מה קצב ותדירות הפעילות בכל אחד מהם?
(למשל, כל כמה זמן לכתוב פוסט חדש בדף העסקי, כל כמה זמן לעשות פגישת שיתוף פעולה).
מה יהיה הנושא / התוכן של כל פעולה כזו?

מה צריך לעשות כדי שזה יקרה? (לכתוב את הפוסטים, לבחור תמונות וכו')


תכל'ס:
לתכנן ולנעוץ ביומן את פעולות השיווק הקבועות ואת התוכן שלהן.

 

נשמח לשמוע ממך בתגובות כאן למטה - מה עוד עוזר לך לחזור לשגרה?


 

Share on Facebook
Please reload

מטפלות בדברים החמים

שיווק למטפלים: הפחד מכישלון

11/6/2019

1/10
Please reload

פוסטים קודמים