מטפלים כותבים

כתיבה כאמצעי שיווק למקצועות הטיפול

לטפל בעסק מארחות את טובה קראוזה

אחת הדרכים האפקטיביות ביותר לשיווק במקצועות הטיפול היא שיווק באמצעות תוכן - שיווק שממנף את הידע המקצועי העצום של המטפלים,
ומאפשר למטופלים להתחבר אליהם באמצעות המילה הכתובה.
אבל איך עושים את זה? על מה כותבים? איפה? 


טובה קראוזה,  דיאטנית קלינית וותיקה, ה- מומחית בתזונה בהריון ולאחר הלידה, מחברת הספר "המדריך השלם לתזונה בהריון" (הוצאת ידיעות) ו- 2 ספרים אלקטרונים, כותבת ב"לאשה" ובאתר "שירותי בריאות כללית", עוסקת בייעוצים אישיים למטופלות ומרצה לקהל הרחב ולאנשי מקצוע.טובה יצרה את סדנת "דיאטנים כותבים" שבה היא מלמדת איפה, מה, איך (ואיך לא) לכתוב לקהל הרחב באינטרנט, בעיתונות המודפסת וברשת החברתית והסכימה לגלות גם לנו כמה מהטיפים השימושיים שלה.

 
◄ למה בכלל לכתוב? ולמה כתיבה היא דרך מצוינת למטפלים לשווק את עצמם
​◄ על מה לכתוב?  איך ואיפה מוצאים רעיונות?
◄ איפה לכתוב? על הפלטפורמות האפשריות לתוכן שלך וההבדלים בינהן
◄ מבנה בסיסי של מאמר לקהל הרחב
◄ טיפים חשובים לשיווק באמצעות תוכן

לצפיה בהדרכה פשוט ממלאים את הפרטים כאן
ועוברים ישירות לעמוד הצפייה:

נהיה בקשר

  • YouTube - White Circle
  • Facebook - White Circle

אנחנו כאן.

הלכת לאיבוד?