עונות על השאלות הקשות

ימים אחרונים להרשמה לתוכנית לטפל בשיווק.
אם עדיין לא נרשמת בטח יש לך עוד התלבטויות. אנחנו מבינות את זה, זו החלטה סופר משמעותית ולא תמיד קל לקבל אותה.
אז כדי לעזור לך בהחלטה ריכזנו פה את כל השאלות הקשות לגבי התוכנית והתשובות שלנו - בלי להתחמק ובלי להתפתל, כמו שאנחנו מאמינות שצריך:

 

1. זה בטוח יעבוד?

כפי שאף מטפל מקצועי שמכבד את עצמו לא יעז להבטיח ריפוי מלא ומוחלט לבעיה של מטופל, כך גם אנחנו לא יכולות להבטיח שזה יעבוד.

אנחנו כן יכולות להבטיח צמיחה משמעותית אם יש לך כוונה להשקיע, להפנים ולהתמקד ביישום.

אנחנו כן יכולות להבטיח להעניק לך שפע של ידע מקצועי, כלים ומיומנויות ומסגרת שמעודדת עבודה ומניעה לפעולה - כדי שזה יעבוד.

אנחנו כן יכולות לספר לך על אלפי בוגרים של הקורסים ותכניות הליווי שלנו שמוכיחים בעשייה היומיומית שלהם שזה עובד עבורם.

 

 

2. אבל כבר עשיתי מלא קורסים וזה לא עזר

יש הרבה קורסי שיווק. אבל אין כיום אף גוף עם וותק, מקצועיות ומוניטין שמתמקד ומתמחה בעבודה עם מטפלים עצמאים כמו "לטפל בעסק". הגישה השיווקית הייחודית שלנו כבר הוכיחה את עצמה עם מטפלים רבים, דווקא משום שאנחנו לא מאמינות בשיטות, סודות וקסמים. 
התוכנית בנויה כך שהעשייה והיישום נעשים כבר במהלכה, עם ליווי ותמיכה שלנו, שממשיכים גם 3 חודשים אחרי שמסיימים. 
עם השנים פיתחנו כלים שעוקפים את התקיעות והחסמים בדרך ומעוררים מוטיבציה ליישום.

מעבר לכך - התכנית אינה פתרון אלא מסגרת, שתעניק לך כלים ומיומנויות, מוטיבציה והשראה - ייחודיים ומותאמים לעולם הטיפול. את העבודה יש לעשות בעצמך. אם בעבר לא יישמת את מה שלמדת בקורסים - זו ההזדמנות להגיע אלינו עם גישה אחרת, שמכוונת לעשייה ויישום - כבר במהלך התכנית.

הטריק שיביא לך מטופלים לקליניקה

3. מטפלים לא צריכים להתעסק עם שיווק. זה לא מכובד ולא אתי.

בניגוד לתפיסה שהעשייה השיווקית עומדת בסתירה לעשייה הטיפולית, אנחנו מאמינות שבדיוק להיפך.

אם הגעת לעבודה שלך מתוך שליחות אבל אף אחד ממאות האנשים שאתה יכול לעזור להם לא יודע על קיומך - איך תוכל להגשים את השליחות שלך?

השיווק הוא הדרך שלך לאפשר נגישות למטופלים הפוטנציאליים שלך וכשהשיווק נעשה מתוך מקום מכבד (אותך ואת המטופלים שלך), נוח ומקצועי - אין בו שום התנגשות עם האתיקה המקצועית.


4. המורה שלי / המדריכה שלי / הקולגות שלי בחיים לא שיווקו ואמרו שאפשר לבנות קליניקה רק מפה לאוזן. ובכלל - מי שבאמת טוב לא זקוק לשיווק.

ראשית, המציאות העסקית והשיווקית שבה פעלו מטפלים לפני 10-15 שנים שונה לחלוטין מהמציאות היום. השוק היום רווי ומוצף במטפלים בתחומים שונים, הקהל מוצף בהרבה יותר מסרים שיווקיים ופרסומיים ופחות פתוח לקבל אותם.
שנית, אפשר בהחלט להתפתח רק מפה לאוזן פסיבי - רק שזה ייקח הרבה יותר זמן. אולי הקליניקה של של המדריכה שלך צמחה לאט מאוד, במשך שנים ארוכות עד שהיא הגיעה למעמדה הנוכחי.

יכול להיות שהמורה שלך לא שיווק בתפיסה שלו, אבל עצם העבודה שלו באקדמיה היתה בעלת אפקט שיווקי משמעותי. ואולי הקולגה שלך יכל להרשות לעצמו לא להכניס הרבה מהקליניקה הפרטית כי היתה לו הכנסה נוספת במקביל.

אבל יוקר המחיה היום מחייב אותנו להרוויח יותר כדי להתפרנס מהעשייה הטיפולית ולך אין את הפריבילגיה לחכות שמטופלים פשוט יגיעו אלייך מבלי לעשות דבר.


5. זה יקר לי

נכון, מדובר בסכום לא מבוטל. יחד עם זאת, אנחנו מאמינות שמטפלים שרוצים לראות את הקליניקה שלהם משגשגת, ולהפוך אותה למקור פרנסה משמעותי, צריכים גם להשקיע גם בשיווק שלה.

או במילים אחרות, כדי לעשות כסף צריך גם להשקיע כסף :)

ובכל מקרה, אם אין לך מספיק מטופלים עכשיו בקליניקה, אז רוב הסיכויים שההפסד שלך הוא הרבה יותר משמעותי על אובדן הכנסה בכל חודש. בדיוק בגלל זה אנחנו גם מאפשרות לפרוס לתשלומים חודשיים נוחים בעלות של טיפול אחד או שניים בחודש. כך שבסופו של דבר מספיק שבזכות התכנית יתווסף לך ולו מטופל אחד - כבר החזרת את עלות ההשקעה (וברור יש לנו כוונה לתת לך כלים שיביאו לקליניקה שלך הרבה יותר מעוד מטופל אחד חדש). 


אם הצלחנו לענות על השאלות הקשות שלך - מעולה. כל מה שנשאר זה לנצל את הימים האחרונים להרשמה ולתפוס את אחד המקומות האחרונים במחזור הקרוב של 'לטפל בשיווק'. זו ההזדמנות שלך לקבל ליווי אישי מקצועי, צעד אחר צעד, בקבוצה אינטימית של מטפלים בדיוק כמוך, וללמוד יחד איך לשווק ולהרגיש נוח עם זה - בלי להרגיש לא נעים, בלי להתפתל ובלי ללכת לאיבוד בין אינסוף האפשרויות.

 

ואם יש לך עוד שאלות - ממש נשמח לענות עליהן.

אפשר לכתוב לנו במייל  או להתקשר לג'וי 052-269-7321