קונפליקט אדיפלי בעולם דיגיטלי
יחסי מטפל-מטופל בעידן המדיה החדשה
לטפל בעסק מארחות את גילי אגר- "טיפול קרוב"
האם פרויד היה מאשר חברות למטופלים שלו בפייסבוק?
מה וויניקוט היה עונה למטופלות שלו בווטסאפ?
ואיזה סרטונים של קליין היו מטופליה מוצאים אם היו עושים עליה גוגל?
בשנים האחרונות, כחלק מהשינויים החברתיים והתקשורתיים,
עוברת גם התקשורת הבינאישית בין מטפלים למטופלים תהליך של שינוי.
צורות תקשורת חדשות מתקיימות במקביל ולצד התהליך הטיפולי -
החל מסמסים, מיילים וואטסאפ וכלה ברשתות החברתיות.
שפע האפשרויות החדשות לתקשורת הופכות את היחסים עם המטופלים, הקיימים והפוטנציאליים,
למורכבים ומאתגרים, אך גם מרחיבות את הקשר הטיפולי לממדים חדשים ומרתקים.
הפסיכולוגית הקלינית המומחית גילי אגר, מייסדת ובעלים של "טיפול קרוב" - יעוץ וטיפול פסיכולוגי לישראלים בעולם באמצעות שיחות וידאו ברשת (סקייפ)
תספר לנו על הדילמות וההזדמנויות ביחסי מטפל-מטופל בעידן המדיה החדשה:
◄ איך שומרים על חשיבה טיפולית במעבר מהקליניקה לתקשורת במדיה חדשה?
(וואטסאפ, סמס, מיילים, שיחות וידאו).
◄ מה תורמת הטכנולוגיה לקשר הטיפולי ומה היא מסכנת?
◄ איך להתמודד עם הצורך של המטפל בשיווק לצד תחושת מבוכה מכך שמטופלים יראו את הפרסומים?
◄ הגנה על הפרטיות של המטפל ועל המטופלים, ככשהמטפלים הם משתמשים פרטיים במדיה החדשה:
מה יעשה פסיכואנליטיקאי שבזמנו הפנוי חובב צילום ומחזיק פרופיל באינסטגרם,
או פסיכולוגית המזמרת במקהלה וסרטוניה נמצאים ביו-טיוב?
לצפיה בהדרכה פשוט ממלאים את הפרטים כאן
ועוברים ישירות לעמוד הצפיה: