למה אנחנו לא מגלות לך את הטריק שיביא לך מלא מטופלים לקליניקה החדשה שלך

אנחנו מכירות את הרצון הזה למלא את הקליניקה החדשה שלך. להתחיל לטפל במטופלים הראשונים, לראות אותה משגשגת והופכת למקור הכנסה.
בטח בחיפוש שלך אחרי דרכים להבאת המטופלים הראשונים נתקלת במסרים שמבטיחים לך את

הדרך המוכחת, היחידה, הקלה והפשוטה,

את הנוסחה, השיטה, הסוד או הצופן,

להזניק את הקליניקה מהר ובלי להתאמץ

ולהגיע להמון מטופלים חדשים,

בשלושה צעדים פשוטים.

 

אבל אנחנו לא נגלה לך את השיטה הזו. 
וזה לא בגלל שאנחנו שומרות אותה לעצמנו :)
אלא פשוט בגלל שאנחנו מאמינות שבשיווק, בדיוק כמו בטיפול, אין קיצורי דרך, ואין נוסחאות קסם.

 

העתק-הדבק זו לא הדרך היחידה לשווק
יכול להיות שיש לך תחושה שכל מי שהולך ללמוד שיווק נראה ונשמע אחר כך אותו הדבר, כמו כולם, באותו שטאנץ. ולפעמים נדמה שאין מה לעשות, ו"ככה זה בשיווק", כי אם זה מה שכולם מלמדים וזה מה שכולם עושים - כנראה שזו הדרך היחידה להצליח.
אבל כמו שבטח למדת מניסיונך בטיפול - אין נוסחה או דרך אחת נכונה לטפל ולכל מטופל מתאימה דרך טיפול אחרת, ייחודית לצרכים ולמאפיינים שלו.

וזה בדיוק אותו הדבר בשיווק - כפי שאנחנו מבינות אותו, מאמינות בו ומעבירות אותו הלאה.
כך שהחדשות הטובות הן שיש הרבה יותר מדרך אחת להצליח, לצמוח ולהתחיל למלא את היומן ואנחנו יודעות שבין כל האפשרויות יש גם דרך אחת לפחות שמתאימה בדיוק לך.

אבל יש גם חדשות אחרות
אולי זה לא נעים לשמוע ובטח יש כאלה שלא נעים להם להגיד את זה, אבל הנה כמה דברים שחשוב לדעת על שיווק קליניקה חדשה ובכלל:
 

 

זה הרבה יותר משלושה צעדים
 
כדי לטפל במטופלים שלך, השקעת  ועוד תשקיע הרבה זמן בלימודים, בהכשרה מקצועית, בצבירת ידע  ובהמשך התפתחות.  גם כדי להגיע למטופלים הראשונים ולהתחיל לייצר זרימה יציבה של ההכנסות מהקליניקה  החדשה נדרשת למידה, תרגול והשקעה.  זו דרך. זה תהליך. זה לא קורה ביום אחד וכדאי מאוד ללמוד איך לעשות את זה.
   

וזה לא תמיד קל ופשוט

נכון שאנחנו מאמינות ששיווק צריך להיות נוח ואפילו מהנה, אבל הדרך לשם עשויה להיות מורכבת ומאתגרת. אנחנו עובדות בזה כבר 25 שנה ועדיין נתקלות באתגרים. אפשר וכדאי לעשות את הדרך הזו עם הנחיה, הדרכה וליווי. אבל גם זה לא יחסוך לך את הניסוי והטעיה שהם חלק בלתי נפרד מתהליך ואת החקירה הפנימית והתהליך הרגשי שכרוכים בלהוציא את עצמך לעולם.


ובקשר להבאת המטופלים הראשונים
זה אפשרי. אנחנו רואות את זה קורה כל הזמן אצל הבוגרים שלנו.
אבל כמו בטיפול - התוצאה תלויה לא רק במטפל, אלא גם במטופל.
לכל אחד יש את הדרך השיווקית המתאימה לו ואין 'שיטה' או דרך אחת שנכונה ומתאימה לכולם ולכן ההבטחות הן... הבטחות. לא בהכרח קשורות למציאות, שתלויה בהרבה מאוד משתנים בדרך.
ובעיקר - זה לוקח זמן. לא מעט זמן. 
הסטטיסטיקה מדברת על כך שמשך הזמן שלוקח להקים עסק טיפולי ולהביא אותו למצב שאפשר להתפרנס ממנו בצורה יציבה הוא בן שנתיים לחמש. 

 

ביאסנו אותך?
זו לא הכוונה.
אנחנו מאמינות בשקיפות ובכנות מלאה ולכן חשוב לנו להגיד את הדברים כמו שהם.

אבל -
זה אפשרי.
אפשר לשווק ולהרגיש נוח עם זה.
אפשר להקים קליניקה עצמאית חדשה ולמלא אותה במטופלים הנכונים עבורך,
אפשר להצליח לשווק בלי להישמע ולהיראות כמו כולם, אלא רק כמוך. בדיוק כמוך.
בלי להשתמש בשטאנצים, נוסחאות ומניפולציות שיווקיות.
בלי אגרסיביות, בלי פולשנות, בלי לנג'ס.
אפשר ללמוד איך לשווק באותה מידת מקצועיות והשקעה כמו בעשיה הטיפולית שלך.

 

איך אנחנו יודעות?
כי כבר מעל לעשור אנחנו רואות את זה קורה.
רואות מטפלים שלומדים את שפת השיווק ומצליחים באמצעותה לפתוח קליניקה, לטפל ביותר אנשים ולהתפרנס בכבוד.
רואות את המסע המשמעותי שהם עוברים. את הקשיים, אבל  גם את הצמיחה, ואת ההתפתחות העצומה והמרגשת שעוברים כאשר פותחים קליניקה עצמאית


רוצה גם?
אנחנו מזמינות אותך להצטרף אלינו לקורס הוידאו הקמת קליניקה עצמאית בו אנחנו מלוות אותך, צעד אחר צעד, בכל השלבים החשובים בדרך להקמת הקליניקה שלך ועוזרות לך לקבל את ההחלטות המשמעותיות של ההתחלה, כדי שההמשך יהיה קל ונוח יותר. כל הפרטים כאן.

להתראות,

פולינה וג'וי