זום חינמי קהילת המטפלים והמטפלות
לטפל במסר | איך ליצור ולהעביר מסר שיווקי אפקטיבי?
הדרכה חינמית למקצועות הטיפול


לצפייה בהקלטה
צריך רק למלא את הפרטים כאן למטה
* ההקלטה זמינה לצפייה עד ה- 5.5
הסטטיסטיקה מדברת על זה שכל אחת ואחד מאיתנו חשופים לאלפי מסרים שיווקיים ופרסומיים ביום. 15,000 ליתר דיוק.
מצד אחד - יש אינסוף אלטרנטיבות, שיטות טיפול, מטפלים ומטפלות מסביב. ומצד שני - יש רעש תקשורתי בלתי פוסק ותחרות אינסופית על הקשב (המופרע ממילא). ואם זה לא מספיק פריצת הבינה המלאכותית הפכה את כל המסרים לעיסה אחת של העתק-הדבק.
במציאות כל כך מוצפת ורוויה - איך ליצור מסרים שיווקיים שיגרמו למטופלים הפוטנציאליים להבחין בך? איך אפשר לבנות מערכות יחסים אותנטיות באמצעות מילים?
אנחנו מזמינות אותך להדרכת זום חינמית, ייעודית למקצועות הטיפול - "לטפל במסר" שבה נלמד אותך איך ליצור מסר משמעותי ואפקטיבי בערוצי המדיה השונים:
◄ מה זה מסר שיווקי ומה הופך אותו לאפקטיבי?
◄ מהי שפת התועלות ואיך להשתמש בה?
◄ עידן הסטוריטלינג ומה זה קשור לקליניקה שלך
◄ מה אתם/ן צריכות.ים? איך להתמודד עם מגדר בכתיבה
◄ ובעיקר - איך ליצור מסר שנוגע ומניע לפעולה, בלי ליפול למלכודת הנוסחאות והקלישאות ובלי להישמע כמו כולם?