top of page

זום חינמי   קהילת המטפלים והמטפלות

לטפל במסר | איך ליצור ולהעביר מסר שיווקי אפקטיבי?

 
 

הדרכה חינמית למקצועות הטיפול 

LTP_310.JPG

מתי?

ביום שני, 28.4 בשעה 10:00​

(משך ההדרכה כשעה)

כמה זה עולה?

כלום.
ההשתתפות בזום ללא תשלום אבל מחייבת הרשמה מראש. 

תהיה הקלטה?

ברור. לכל הנרשמות והנרשמים תהיה גישה להקלטה לצפייה אישית למשך שבוע.

 
letapel_tellers-04.png

הסטטיסטיקה מדברת על זה שכל אחת ואחד מאיתנו חשופים לאלפי מסרים שיווקיים ופרסומיים ביום. 15,000 ליתר דיוק.

מצד אחד - יש אינסוף אלטרנטיבות, שיטות טיפול, מטפלים ומטפלות מסביב. ומצד שני - יש רעש תקשורתי בלתי פוסק ותחרות אינסופית על הקשב (המופרע ממילא). ואם זה לא מספיק פריצת הבינה המלאכותית הפכה את כל המסרים לעיסה אחת של העתק-הדבק.


במציאות כל כך מוצפת ורוויה - איך ליצור מסרים שיווקיים שיגרמו למטופלים הפוטנציאליים להבחין בך? איך אפשר לבנות מערכות יחסים אותנטיות באמצעות מילים?

אנחנו מזמינות אותך להדרכת זום חינמית, ייעודית למקצועות הטיפול - "לטפל במסר" שבה נלמד אותך איך ליצור מסר משמעותי ואפקטיבי בערוצי המדיה השונים:

◄ מה זה מסר שיווקי ומה הופך אותו לאפקטיבי?

◄ מהי שפת התועלות ואיך להשתמש בה?

◄ עידן הסטוריטלינג ומה זה קשור לקליניקה שלך

◄ מה אתם/ן צריכות.ים? איך להתמודד עם מגדר בכתיבה

◄ ובעיקר - איך ליצור מסר שנוגע ומניע לפעולה, בלי ליפול למלכודת הנוסחאות והקלישאות ובלי להישמע כמו כולם?

 
bottom of page