top of page
  • לטפל בעסק | שיווק למטפלים

למה אנחנו לא מגלות את הנוסחה להכפלת ההכנסה בקליניקה

עודכן: 22 בדצמ׳ 2019


בטח נתקלת במסרים שמבטיחים לך את הדרך המוכחת, היחידה, הקלה והפשוטה, את הנוסחה, השיטה, הסוד או הצופן,

שבאמצעותם אפשר להרוויח עשרות אלפי שקלים, להזניק את הקליניקה בלי להתאמץ ולהגיע להמון מטופלים חדשים, ממש כמו שעשו משה מחיפה ומיכל מבאר שבע,

שרק למדו את שלושת השלבים, עשו העתק-הדבק והיום הם נחים בתאילנד על החוף עם קוקוס ביד.

אבל אנחנו לא נגלה לך את השיטה הזו. וזה לא בגלל שאנחנו שומרות אותה לעצמנו :)

אלא פשוט בגלל שאנחנו מאמינות שבשיווק, בדיוק כמו בטיפול, אין קיצורי דרך, ואין נוסחאות קסם.

העתק-הדבק זו לא הדרך היחידה לשווק

יכול להיות שיש לך תחושה שכל מי שהולך ללמוד שיווק נראה ונשמע אחר כך אותו הדבר, כמו כולם, באותו שטאנץ. ולפעמים נדמה שאין מה לעשות, ו"ככה זה בשיווק", כי אם זה מה שכולם מלמדים וזה מה שכולם עושים - כנראה שזו הדרך היחידה להצליח.

אבל כמו שבטח למדת מניסיונך בטיפול - אין נוסחה או דרך אחת נכונה לטפל ולכל מטופל מתאימה דרך טיפול אחרת, ייחודית לצרכים ולמאפיינים שלו.

וזה בדיוק אותו הדבר בשיווק - כפי שאנחנו מבינות אותו, מאמינות בו ומעבירות אותו הלאה. כך שהחדשות הטובות הן שיש הרבה יותר מדרך אחת להצליח, לצמוח ולמלא את היומן ואנחנו יודעות שבין כל האפשרויות יש גם דרך אחת לפחות שמתאימה בדיוק לך.


אבל יש גם חדשות אחרות.

שיווק למטפלים

אולי זה לא נעים לשמוע ובטח יש כאלה שלא נעים להם להגיד את זה, אבל הנה כמה דברים שחשוב לדעת:

  • זה הרבה יותר משלושה צעדים כדי לטפל במטופלים שלך, השקעת שנים בלימודים, בהכשרה מקצועית, בצבירת ניסיון ובהמשך התפתחות. גם כדי למלא את היומן ולהגדיל את ההכנסות מהקליניקה נדרשת למידה, תרגול והשקעה. זו דרך. זה תהליך. זה לא קורה ביום אחד וכדאי מאוד ללמוד איך לעשות את זה.

  • וזה לא תמיד קל ופשוט נכון שאנחנו מאמינות ששיווק צריך להיות נוח ואפילו מהנה, אבל הדרך לשם עשויה להיות מורכבת ומאתגרת. אנחנו עובדות בזה יותר מ-20 שנה ועדיין נתקלות באתגרים. אפשר וכדאי לעשות את הדרך הזו עם הנחיה, הדרכה וליווי. אבל גם זה לא יחסוך לך את הניסוי והטעיה שהם חלק בלתי נפרד מתהליך ואת החקירה הפנימית והתהליך הרגשי שכרוכים בלהוציא את עצמך לעולם.

  • ובקשר להכפלת ההכנסה זה אפשרי. אנחנו רואות את זה קורה כל הזמן אצל הבוגרים שלנו. אבל כמו בטיפול - התוצאה תלויה לא רק במטפל, אלא גם במטופל. לכל אחד יש את הדרך השיווקית המתאימה לו ואין 'שיטה' או דרך אחת שנכונה ומתאימה לכולם ולכן ההבטחות הן... הבטחות. לא בהכרח קשורות למציאות, שתלויה בהרבה מאוד משתנים בדרך. ובעיקר - זה לוקח זמן. לא מעט זמן.

ביאסנו אותך?

זו לא הכוונה.

אנחנו מאמינות בשקיפות ובכנות מלאה ולכן חשוב לנו להגיד את הדברים כמו שהם.

אבל -

זה אפשרי.

אפשר לשווק ולהרגיש נוח עם זה.

אפשר למלא את היומן במטופלים הנכונים עבורך,

אפשר להצליח לשווק בלי להישמע ולהיראות כמו כולם, אלא רק כמוך. בדיוק כמוך.

בלי להשתמש בשטאנצים, נוסחאות ומניפולציות שיווקיות.

בלי אגרסיביות, בלי פולשנות, בלי לנג'ס. אפשר ללמוד איך לשווק באותה מידת מקצועיות והשקעה כמו בעשיה הטיפולית שלך.

איך אנחנו יודעות?

כי כבר 10 שנים אנחנו רואות את זה קורה. רואות מטפלים שמגלים בקורסים שלנו את הדרך השיווקית האישית שלהם ומצליחים באמצעותה למלא את היומן ולקדם את הקליניקה (ואז חוזרים ומספרים לנו על זה בהתרגשות - וזה הכי משמח אותנו בעולם).

רואות גם את התהליך, את המסע האישי שכל אחת ואחת עוברים. את הדרך. גם את הקשיים, התנודות, השינויים. אבל בעיקר רואות את הצמיחה, את הגילוי, את העוצמות שנולדות בדרך, את ההתפחות העצומה והמרגשת שהם עוברים ואת הפירות שהם קוטפים בהמשך. אז אם מעניין אותך לגלות את הדרך השיווקית שלך, ביחד איתנו, אנחנו מזמינות גם אותך להצטרף אלינו.

מקוות מאוד שנתראה בקרוב

ג'וי ופולינה

bottom of page