הדרכות והרצאות בשיווק מעשי
למוסדות לימוד ולאיגודים מקצועיים
הכשרה מקצועית טובה היא תנאי הכרחי אך לא מספיק,
כדי להיות איש מקצוע טוב ומצליח לאורך זמן.
בוגרי מכללות והכשרות מקצועיות מוצאים עצמם חסרי כלים כדי להתמודד עם העולם העסקי: מוסדות לימוד ואיגודים מקצועיים שישלבו לצד התכנים הטיפוליים גם תכנים שיווקיים, יעזרו לבוגרים ולמטפלים לקדם את עצמם ולהצליח בשטח.
מוסד לימודים שיוכל להבטיח לתלמידיו שהוא מעניק להם לא רק כלים מקצועיים להיות מטפלים מצוינים, אלא גם כלים מעשיים המאפשרים להם לנהל קליניקה משגשגת ויכולת לעסוק בשיווק באותה מידת מקצועיות ונינוחות כמו במקצוע עצמו - יקל על התלמיד הפוטנציאלי את קבלת ההחלטה בבחירת מוסד הלימודים ויזכה ליתרון ברור בתהליך השיווק מול הנרשמים.
איגוד מקצועי שיתמוך בקידום הקליניקות של חבריו וחברותיו ויעזור להם להתפרנס בכבוד מעשייתם המקצועית, יתרום לחיזוק הקשר והמשמעות של האיגוד עבור המטפלים והמטפלות וייתן להם סיבה חשובה להצטרף ולהשתייך.
תפיסת העולם הייחודית של "לטפל בעסק" הפכה אותה לחברה המובילה בתחום השיווק למקצועות הרפואה והטיפול בישראל.
בשנים האחרונות העברנו בהצלחה רבה מאות סדנאות והרצאות במוסדות לימוד, במוסדות רפואיים ובמסגרת כנסים והשתלמויות של איגודים מקצועיים.
כל ההדרכות שלנו מותאמות באופן מלא לעולמם של אנשי הטיפול והרפואה. גישת הניהול והשיווק מותאמת לאתיקה הטיפולית ולקושי של מטפלים בהתמודדות עם נושאים כמו שיווק וכסף. התוכן, האמצעים והערוצים השיווקיים המוצגים בהדרכות הם הרלוונטיים ביותר למטפלים וכל הדוגמאות לקוחות מחיי היום-יום בקליניקה.
בין נושאי ההדרכות וההרצאות
שיווק פה לאוזן אקטיבי: איך מקבלים הפניות של מטופלים?
צעדים ראשונים בשיווק: איך לשווק ולהרגיש נוח עם זה?
פתיחת עסק והקמת קליניקה עצמאית ברשויות
שיווק באמצעות מערכות יחסים: הערוץ השיווקי היעיל ביותר למטפלים
קליניקה ברשת: גוגל, אתר, בלוגים, רשתות חברתיות
מיקוד שיווקי, בידול ומיתוג: למה שיבואו דווקא אליי?
לטפל במכירות: ממתעניינים למטופלים, בלי לשכנע ובלי לדחוף
לטפל בכסף: שיפור הרווחיות וההתנהלות הכספית בקליניקה
קליניקה בפייסבוק: איך להגיע למטופלים ולא רק ללייקים?
מפת ערוצי השיווק: איפה בכלל אפשר לשווק מקצועות טיפוליים?
שגרה שיווקית אפקטיבית: איך לנהל את השיווק בשוטף, לאורך השנה, תוך כדי עבודה בקליניקה?
נשמח להתאים עבורכם את התכנים המדויקים, על-פי קהל היעד של המכללה או הארגון ועל-פי האתגרים הייחודיים שאיתם המטפלים שלכם מתמודדים
בין לקוחותינו