top of page
  • לטפל בעסק | שיווק למטפלים

שיווק למטפלים: איך חוזרים לשגרה בקליניקה אחרי חופשות וחגים?

עודכן: 9 באוג׳ 2022

אחרי החופש הגדול, אחרי חגי תשרי, אחרי פסח-יום הזיכרון-יום העצמאות-שבועות... וזה בלי לקחת בחשבון משברים ביטחוניים, מגפות עולמיות ושות'. לוח השנה הישראלי מלא קטיעות ואין באמת דבר כזה שגרת עבודה רציפה של יותר מחודשיים-שלושה. עוד כמה ימים יגמרו החגים והחופשות וכולנו נחזור לשגרה. בתוך כל זה, אנחנו צריכות וצריכים להתניע את הקליניקה בכל פעם מחדש. אז איך עושים את זה?

אז איך חוזרים לשגרה בקליניקה?

שגרה עכשיו ראשית חשוב להכיר במציאות: ככה נראה לוח השנה הישראלי, אין באמת דבר כזה שגרה ונדיר שאפשר לעבוד יותר מחודשים-שלושה ברציפות. לכן הזמן ליצר שגרה הוא תוך כדי ההפרות. לכן אנחנו ממליצות לראות בחגים ובחופשות סוג של שגרה. לא לדחות יותר מדי דברים ל-אחרי החגים (אלא אם כן יש לך צורך בזמן מנוחה לעצמך) אלא להמשיך לקיים שגרת טיפולים ושיווק תוך כדי. ובאופן כללי, אם המטופלים נוטים להיעלם בתקופות החגים והחופשות כדאי לנצל את הזמן הזה כדי לעסוק בפרויקטים שיווקיים (כאן יש לנו רעיונות לכמה פרויקטים בשבילך)

תכנון תכנון תכנון

חשוב להסתכל על היומן קדימה ולהבין מתי יש קטיעות של השגרה, כדי להתכונן אליהן מראש. גם מבחינת מועדי הטיפולים, גם מבחינת תכנון מהלכים שיווקיים וגם מבחינת תזרים (לא כיף להיתקע עם מינוס בחודש שאין בו כמעט הכנסות). אנחנו ממליצות להתרגל להסתכל על היומן קדימה ולהיערך בהתאם - לפחות רבעון אחד קדימה. רצוי יותר.

שיווק למטפלים: איך חוזרים לשגרה בקליניקה אחרי חופשות וחגים
לאט לאט, חוזרים לשגרה

אז ממה מתחילים כשחוזרים לשגרה?

1. לעזור למטופלים לחזור לשגרה חשוב לזכור שגם המטופלים שלך חווים את הקושי של הקטיעות והפרות השגרה. לכן התפקיד שלך כמטפל.ת הוא להיות עבורם, בין היתר, הגורם שעוזר להם לחזור לשגרה. מה זה אומר? קודם כל להזכיר להם לחזור לשגרת הטיפולים. זה לא ניג'וס - זו עזרה משמעותית. שגרת הטיפולים היא עוגן בתוך הבלגן של החזרה לשגרה והיא זו שמאפשרת למצוא מחדש את היציבות והאיזון שהופרו. תכל'ס: לנסח ולשלוח הודעות תזכורת לכל המטופלים ששגרת הטיפולים שלהם התערערה בתקופת החופשות והחגים. 2. לעזור לעצמי לחזור לשגרה זה הזמן להיזכר מהם העוגנים שעוזרים לך לייצב ולאזן את השגרה שלך - אולי זו פעילות גופנית קבועה, פגישות הדרכה, קבוצת עמיתים וכדומה.

תכל'ס: לעשות את התיאומים הנדרשים כדי להחזיר ליומן את הפעילויות הקבועות שמהוות עבורך עוגן של יציבות.

3. לעזור לשיווק לחזור לשגרה

מן הסתם, גם שגרת השיווק הופרה בתקופה הזו. אז זה הזמן לשבת ולתכנן (בכתב!) את תכנית השיווק לחודשים הקרובים. מהם ערוצי השיווק הנוחים והקבועים שלך? מה קצב ותדירות הפעילות בכל אחד מהם? (למשל, כל כמה זמן לכתוב פוסט חדש בדף העסקי, כל כמה זמן לעשות פגישת שיתוף פעולה). מה יהיה הנושא / התוכן של כל פעולה כזו?

מה צריך לעשות כדי שזה יקרה? (לכתוב את הפוסטים, לבחור תמונות וכו')

תכל'ס: לתכנן ולנעוץ ביומן את פעולות השיווק הקבועות ואת התוכן שלהן.

שיהיה לך חזל"ש דבש, פולינה וג'וי






bottom of page