top of page
  • לטפל בעסק | שיווק למטפלים

שיווק למטפלים: ועד העובדים שלך

עודכן: 24 בנוב׳ 2021

השגרה של עסק עצמאי טיפולי היא לא פשוטה. היא דורשת כוחות, משמעת עצמית והתמדה. היא מצריכה אותך למלא המון תפקידים במקביל - טיפול, ניהול, שיווק, מכירות, הנהלת חשבונות, תפעול ואחזקה ועוד ועוד.

ומול כל זה - אין אף בוס או וועד עובדים שיצ'פרו אותך על כל המאמצים וההשקעה. אין טקס העובד המצטיין או שיחת סיכום תקופתית עם הצוות שבה מציינים הצלחות והישגים. גם זה התפקיד שלך.

הצלחת לבצע משימה שדחית הרבה זמן? הגעת לציון דרך משמעותי בקליניקה שלך? התגברת על מכשול או קושי? זה הזמן לצ'פר את עצמך ולחגוג את ההצלחה!

איזה הישגים כבר יש לי לחגוג?

מבחינתנו כל התקדמות, קטנה כגדולה, היא סיבה למסיבה. לכן, לא צריך לחכות להישגים הגדולים או לפריצות דרך דרמטיות. גם ביצוע שיחת טלפון מבאסת לעירייה שדחית הרבה זמן זו סיבה לחגוג. העלאת מחירים בקליניקה, חודש של הכנסה יפה, פוסט שקיבל תגובות מרגשות והרבה חשיפה. כל המרבה, הרי זה משובח. למה זה טוב?

  • הזנה וחיזוק: הרגל של ציון וחגיגת הצלחות מחזק את הכוחות ומזין אותך באנרגיה להמשך הדרך. כל חגיגה כזו של הישגים עוזרת לך להטעין את המצברים וליצר כוחות להמשך המסע.

  • לדעת לסמן את ההצלחות: לרובנו יש נטייה לזכור ואפילו להעצים את הפאשלות (מישהו אמר הלקאה עצמית? :-)) ובדרך הלפעמים סיזיפית הזו של קידום קליניקה חשוב לעצור ולהתעכב דווקא על ההישגים. לראות את ההתקדמות ולעצור ולהתבונן עליה, כי לפעמים דווקא לה יש נטייה להיבלע בתוך השגרה.

  • והכי חשוב - זה כיף: חגיגת הישגים מוסיפה לעבודת השיווק את התבלין שהופך כל עשיה לאפקטיבית יותר - ההנאה. ומי שמכיר אותנו יודע שאנחנו מקדשות את ההנאה בשיווק. ככל שעבודת השיווק מהנה יותר כך אפשר לעסוק ביותר וכך מצליחים בה יותר.

* ככה אנחנו נראות כשאנחנו חוגגות קורס סולד אאוט ביום ספא. We are walking our talk איך חוגגים הישגים?

קודם כל הכי חשוב לא להתקמצן על עצמך :) אם כבר לחגוג אז לחגוג כמו שצריך.

לחשוב על משהו שכבר הרבה זמן בא לך ולא הרשית לעצמך, כי מילאת את תפקיד המבוגר האחראי. זה יכול להיות משהו מוחשי - כן, כן, המגפיים שפינזטת עליהן, תיק חדש והורס או גאדג'ט שווה. זה יכול להיות משהו שקשור למנוחה כמו לפנות יום שלם לבינג' של סדרת הגילטי פלז'ר שלך או יום חופש בים נטול רגשות אשם. זו יכולה להיות חוויה - כמו להתפנק בספא (אפשר ורצוי לגרור חברה או את החצי השני :-)) או בארוחת שחיתות. וזה יכול להיות צ'ופר לעסק - למשל סדנה מקצועית שחלמת עליה הרבה זמן או כורסה מהממת לקליניקה.

וזהו?

כמעט. עוד המלצה חשובה היא להצמיד צ'ופרים למשימות. כלומר כבר בשלב התכנון, ברשימת המשימות, היעדים והמטרות (כן, אנחנו ממליצות לעבוד עם רשימת מטרות, אבל זה כבר לפוסט אחר :) ) - לחשוב ולהחליט מראש מה יהיה הצ'ופר על עמידה במשימה ואיך לחגוג את ההישג. הידיעה על הצ'ופר שמחכה לך בסוף תשפיע על ההתקדמות שלך לעבר המטרה.

אז מתי בפעם האחרונה צ'יפרת את עצמך?

נראה לנו שאולי הגיע הזמן לעוד צ'ופר :-)


bottom of page