מה הקטע? בטח סתם קבעתן תאריך בשביל להלחיץ, כמו כולם.
ואז לעשות מניפולציה ולהגיד שאחר כך המחיר יעלה, ותכלס בסוף כולם נרשמים במחיר הנמוך, לא?
אז זהו שלא.
ולא, זה לא סתם טריק.
בואו נדבר על זה אחת ולתמיד: מה הקטע של ההרשמה המוקדמת?
כשאנחנו מפיקות קורס - האינטרס שלנו הוא לסיים עם ההרשמה כמה שיותר מהר.
כי ככה נוכל לחסוך בהוצאות השיווק, לדעת מספיק זמן מראש כמה משתתפים יהיו,
להיערך כמו שצריך מבחינת הדפסות והכנות, ולא להיות בלחץ (כי כן, גם במחזור ה-51, עדיין יש קצת לחץ).
אז מבחינתנו - כמה שיותר מוקדם יותר טוב.
ולכן אנחנו נותנות הנחה (די גדולה, האמת) למי שמקדים להירשם. זה שווה לנו.
למי שעושה קורסים וסדנאות באופן קבוע, גם ככה השיווק מורכב ומלא חוסר וודאות (כמו שכתבנו בפוסט הזה). ההרשמה המוקדמת מאפשרת להכניס למרחב הזה הרבה יותר וודאות וביטחון.
וגם מצד הנרשמות והנרשמים - האינטרס הוא לסיים עם ההרשמה כמה שיותר מהר.
כי ככה אפשר לתכנן את לוח הזמנים,
להיערך מבחינת הקליניקה והמשפחה,
ולהרוויח את המחיר הנמוך.
אז גם מבחינת הקהל שלנו - כמה שיותר מוקדם יותר טוב. זה שווה להם.
אז נכון שזה נתפס לפעמים כמו סתם עוד טריק שיווקי או מניפולציה זולה, אבל למעשה, הרשמה מוקדמת זו סיטואציה קלאסית של win-win.
גם מי שמשווקת את הקורס מרוויחה וגם מי שנרשמת.
ולא, בסוף לא כולם יירשמו במחיר הנמוך.
וזו נקודה מאוד חשובה. כי אם פרסמת מחיר של הרשמה מוקדמת, מאוד מאוד חשוב לעמוד מאחוריו.
לא לפגוע באמינות או במוניטין שלך.
ל
כמה זמן לפני כדאי לקבוע את ההרשמה המוקדמת?
אצלנו זה בדרך כלל 3 שבועות לפני פתיחת התכנית, אבל השנה, בגלל המצב, קיצרנו לשבועיים. בקורסים קצרים או סדנאות, אפשר גם בשגרה שבועיים לפני. ובכל מקרה זה צריך להיות פרק זמן שיאפשר לך להיערך.
מה עוד חשוב לדעת?
אם בחרת לאמץ את ההמלצה שלנו ולקבוע תאריך של הרשמה מוקדמת לקורס או לסדנה שלך, חשוב לקחת בחשבון שרוב ההרשמות יהיו בימים האחרונים לפני התאריך הזה. לכן, בתכנית השיווק שלך, כדאי לרכז את מרבית המאמצים השיווקיים לקראת וסביב הימים האלה. הן מבחינת תכנים והן מבחינת תקציב. וכן, הפוסט הזה הוא לגמרי חלק מתכנית השיווק שלנו :)
יש עוד המון דברים שממש חשוב לדעת על הרשמה לקורסים ובכלל שיווק שלהם. כאן המידע המלא שיכול להפוך את שיווק הקורסים שלך להרבה יותר קל.
פולינה וג'וי
Comments